Windows 7 mi, windows 8 mi ?

6 Ekim 2012 Cumartesi in , , by Halil


Bu yazimi okumadan Önce lütfen tarihine bakin derim, çunku windows 8 ilerleyen zamanlarda gelisip, herkez tarafindan ilgi görmeye baslayacaktir. Hiç bir isletimsistemi ilk çiktiginda herkez tarafindan ilgi görmemektedir. Su günlerde windows 8 beta olarak piyasaya surulme ve deneme asamasindadir. Teknolojiye merakli olanlarimiz hemen kurup denemek isteyecektir. Windows 8’i ilk kullananlardanim. Fakat windows 8 alisilmisin çok ustunde bir isletim sistemidir. Bilgisayar ile yeni tanisan birisine windows 8 ile baslatirsaniz, bu isletim sistemini çok sevecektir. Fakat benim gibi windows 98, xp, vista, win7 gormus birisi bu isletim sistemini nasil kullanacagini bilmez ve sikintiya duser. Neden mi ? windows 8 dokunmatik ekranlara yönelik bir sistemdir. Normal ekranlardada kullanilir fakat, alisamadigimizdan dolayi sanki içi bos bir sistem gibi gelecektir. Windows 8 in gelisip stabil bir surumu çikmasini beklemek ve kullanicilarinin artmasini beklemek bu sistemi kullanmaya baslamk için iyi bir zamandir.  Windows 7 xp den sonra gelen en iyi isletim sistemidir su anda windows 9 çiktiginda ise windows 8 bunu dedirtebilecek mi bilmiyorum. Çunku xp fanlari ne kadar hizli bir bilgisayara sahip olsalar bile xp den vaz geçmemektedirler.


Ilginizi Cekebilir:

Konu

0 Yorum

Yorum Gönder

Ara.....

CM101MMXI FUNDAMENTALS

En Cok Okunanlar

Sponsor

sayaç